◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

گيسوی سياهت چه شب بی سحری بود … چشم تو عجب قاصدک بد خبری بود ... گفتم که به عشق تو شوم زنده دريغا … تابوت مرا عشق تو ميخ دگری بود…

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


◄╫ او برای همیشه دیر کرده است ...!!!╫►

آیینه پرسید که چرا دیر کرده است
نکند دل دیگری او را اسیر کرده است
خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است
تنها دقایقی چند تاخیر کرده است
گفتم امروز هوا سرد بوده است
شاید موعد قرار تغییر کرده است
خندید به سادگیم آیینه و گفت:

 

 

احساس پاک تو را زنجیر کرده است
گفتم از عشق من چنین سخن مگوی
گفت خوابی سال ها دیر کرده است
در آیینه به خود نگاه می کنم
آه!
عشق تو عجیب مرا پیر کرده است
راست گفت آیینه که منتظر نباش

او برای همیشه دیر کرده است..!!

 

 

:

 


نظرات شما عزیزان:

ژیلا
ساعت17:06---13 آبان 1391
من هميشــــــه ميخندم.

تا کسي نفهمــــــــه چقدر عاشقم.

تا کسي نفهمـــــــه دلم واس شنيدن صداي کسي تنگ شده.

که يه روزي عاشقــم کردو حالا مدتها منو از شنيدن صداش محرووم کرده.

ميخندم.تا کسي نگه چقدر تو ساده اي.خاک برسرت که هنوز منتظري..

باصداي بلند ميخنــــــدم.

به ســــــادگي خودم.

به ياد همه شبهـــــــايي که گريه‌هاتو من ارووم ميکردم.

با صداي بلند به حال غريب خــــــودم ميخندم.

چون نميخوام کسي به گريـــــــه‌هام بخنده…

سلام خوبی؟عیدت مبارک
انگارفقط من سربزنم تامارویادت بیادنه؟!؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ◄╫ peyman mofeidfar ╫► تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:آیینه,دیر,دیگری,اسیر,خندیدم,گفتم,دقایقی,تاخیر,هوای سرد,موعد,تغییر,خندید,سادگیم,آیینه,احساس پاک,زنجیر,گفتم,چنین,مگو,سالها,عشق ,عجیب,منتظر, همیشه,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چي بگم به عشقم ؟!! به عشقي كه من عشقش نيستم !! به عشقي كه نميدونه عشق چيه!! به عشقي كه عاشقي رو به مسخره ميگيره !! به عشقي كه ميگه عاشق ها ديوانه اند !! اري ديوانه ام !! اگه ديوانه نبودم عاشق كسي كه عاشقم نيست نمي ماندم !!!! به وبلاگ من خوش امديد نظر يادتون نره دوستان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asmanekaghazi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com