◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

گيسوی سياهت چه شب بی سحری بود … چشم تو عجب قاصدک بد خبری بود ... گفتم که به عشق تو شوم زنده دريغا … تابوت مرا عشق تو ميخ دگری بود…

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


◄╫ غرور ...!!!╫►

 

غرور

نمک رو زخم من نپاش، من زخمی غرورتم

با این همه بدی ببین هنوز سنگ صبورتم

از درد من قصه نگو، قصه ی من تکراریه

مردن من همیشگی واسه دل تو عادیه

جلو چش غریبه ها چقدر خوار و حقیر شدم

هیچی ازم نذاشتی تو، وقتی دیدی اسیر شدم

وقتی نبودم هیچ کسی با دلت هم بازی نبود

خاک سیاه نشوندیمو، دلت هنوز راضی نبود

 

عشقتو تو سرم نزن، انقد بهم نگو بمیر

تموم هستیم مال تو غرورمو ازم نگیر

چرا همیشه تبرت رو ریشه ی دل منه؟

بگو چرا قلب منه باید همیشه بشکنه؟

 

چه روزائی که سوختمو به پای تو حروم شدم

یه عمری من دل بستمو، تو چشمای تو گم شدم

دیگه چی میخوای از دلم؟ هرچی که میخواستی دیدی

به عشق پاک و بی ریام توی دلت می خندیدیــــــــــــــی

 

عشقتو تو سرم نزن، انقد بهم نگو بمیر

تموم هستیم مال تو غرورمو ازم نگیر

چرا همیشه تبرت رو ریشه ی دل منه؟

بگو چرا دل منه باید همیشه بشکنه؟


نظرات شما عزیزان:

mah
ساعت22:18---14 آبان 1391
وب غم قشنگی داری بهم سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ◄╫ peyman mofeidfar ╫► تاريخ: شنبه 14 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چي بگم به عشقم ؟!! به عشقي كه من عشقش نيستم !! به عشقي كه نميدونه عشق چيه!! به عشقي كه عاشقي رو به مسخره ميگيره !! به عشقي كه ميگه عاشق ها ديوانه اند !! اري ديوانه ام !! اگه ديوانه نبودم عاشق كسي كه عاشقم نيست نمي ماندم !!!! به وبلاگ من خوش امديد نظر يادتون نره دوستان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asmanekaghazi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com