◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

گيسوی سياهت چه شب بی سحری بود … چشم تو عجب قاصدک بد خبری بود ... گفتم که به عشق تو شوم زنده دريغا … تابوت مرا عشق تو ميخ دگری بود…

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


◄╫ برای من نوشته گذشته ها گذشته ...!!!╫►

 

برای من نوشته گذشته ها گذشته تمام قصه ها هوس بود

برای او نوشتم برای تو هوس بودولی برای من نفس بود

 

 

 

کاشکی خبرنداشتی دیوونه نگاتم

یه مشته خاک ناچیز افتاده ای به زیر پاتم

کاشکی صدای قلبت نبود صدای قلبم

کاشکی نگفته بودم تا وقت جون دادن باهاتم

نوشته هرچه بود تموم شد نوشتم عمرمن حروم شد

نوشته رفته ای زیادم نوشتم شمع روبه بادم

نوشته دردلم هوس مرد نوشتم دل توی قفس مرد

کاشکی نبسته بودم زندگیمو به چشمات

کاشکی نخورده بودم به سادگی فریب حرفات

لعنت به من که آسون به یک نگات شکستم

به این دل شکسته راه گریز و ساده بستم

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ◄╫ peyman mofeidfar ╫► تاريخ: یک شنبه 15 آبان 1391برچسب:Alone Boy poem, aloneboy poem, love, love poems, persian poem, persian poems, poem, sher, برای اونوشتم برای تو هوس بودولی برای من نفس بود, برای من نوشته گذشته ها گذشته تمام قصه ها هوس بود, به این دل شکسته راه گریز و ساده بستم, شعر, شعر آهنگین, شعر باحال, شعر برای متن نامه, شعر برای معشوق, شعر برای نامه, شعر تنهایی, شعر جالب, شعر زیبا, شعر شاعران, شعر عاشقانه, شعر عاشقانه غمگین, شعر عاشقی, شعر عشق, شعر عشقولانه, شعر غمگین, شعر قشنگ, شعر ماتم, شعر معروف, شعرهای باحال, شعرهای تنهایی, شعرهای جالب, شعرهای جان گداز, شعرهای عاشقانه, شعرهای عاشقانه غمگین, شعرهای عاشقی, شعرهای عشق, شعرهای عشقولانه, شعرهای غمگین, شعرهای قشنگ, شعرهای ماتم, شعرهای معشوق, لعنت به من که آسون به یک نگات شکستم, نوشته دردلم هوس مرد نوشتم دل توی قفس مرد, نوشته رفته ای زیادم نوشتم شمع روبه بادم, نوشته هرچه بود تموم شد نوشتم عمرمن حروم شد, کاشکی خبرنداشتی دیوونه نگاتم, کاشکی صدای قلبت نبودصدای قلبم, کاشکی نبسته بودم زندگیمو به چشمات, کاشکی نخورده بودم به سادگی فریب حرفات, کاشکی نگفته بودم تاوقت جون دادن باهاتم, یه مشته خاک ناچیز افتاده ای به زیر پاتم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چي بگم به عشقم ؟!! به عشقي كه من عشقش نيستم !! به عشقي كه نميدونه عشق چيه!! به عشقي كه عاشقي رو به مسخره ميگيره !! به عشقي كه ميگه عاشق ها ديوانه اند !! اري ديوانه ام !! اگه ديوانه نبودم عاشق كسي كه عاشقم نيست نمي ماندم !!!! به وبلاگ من خوش امديد نظر يادتون نره دوستان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asmanekaghazi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com