◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

گيسوی سياهت چه شب بی سحری بود … چشم تو عجب قاصدک بد خبری بود ... گفتم که به عشق تو شوم زنده دريغا … تابوت مرا عشق تو ميخ دگری بود…

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


◄╫ بسلامتی ...!!!╫►

پیک اول ....
 سلامتی هر چی رفیقه
سلامتی مریم جونم که چراغ سیاه مشقه


سلامتیِ تویی که دلم اندازه‌ی دنیا تنگته ولی غرور نمیذاره بیام جلو...
 سلامتی تویی که کم بودی , کم موندی , امّا عمیق بودی ...
 سلامتی تویی که خوشی با اون ,خوشی بی من
 سلامتی تویی که مال من نیستی ,  مال تو نیستم ولی دوستت دارم...
 سلامتی تویی که معرفت داری , مرام داری ...
 سلامتی تویی که صلاحته ازم دور باشی , صلاحمه که ازت دور باشم... !



به سلامتی اونی که آرزو بود،نفس بود،آرامش بود، رویابود،
ولی خاطره شد...!
بغض شد...!
دردشد...!
کابوس شد...

 

سلامتی مشروب که تلخه ولی مردونه میگیردت
نه مثل آدما که شیرین رهات میکنن

اینو میزنم به سلامتی تلخی روزگار
که همه چیز رو میشه خواست اما نمیشه داشت....

 

به سلامتیه ایرانی‌‌ها که با اینکه خدا تومن برا
یه شیشه مشروب پول میدن
و با ترس لب می‌زنن که نکنه تقلبی باشه ...!!
ولی‌ بازم مستانه بودن رو دوست دارن و می  پرستن ...!


 

میزنم به سلامتی آدمهایی که جو گیر نمیشن
هر چی میخوان بگن و هر کاری بخوان بکنن میتونن اما نمیکنن
حرمت نگه میدارن مرام دارن با عشقن
به سلامتیشون که اینقدر با جنبه هستن !!


 

چه تلخ است،علاقه ای که عادت شود،
عادتی که باور شود،
باوری که خاطره شود
و خاطره ای که درد شود...
سلامتی خاطر ه ا ی که درد شد
بسلامتی اونایی که میتونستن خاطره باشن
ولی رویا شدن!!

سلامتی اونایی که دو نفرن
 و نفر دومشون رو با دنیا عوض نمیکنن.....



سلامتی همه ی آدمهایی که تنها هستن
 اما ته دلشون همیشه میگن
 بازم عیب نداره خدا رو که داریم.....!

 

به سلامتی اونایی که دلشون شکست اما دلی‌ نشکوندن
سلامتی کسایی که دوستاشونو نمی فروشن
سلامتی باغبونی که پائیزشو  بیشتر از بهارش دوست داره
سلامت سه کس
خودم و خودت و هر چی بی کس
سلامتی اونی که خیلی وقته فراموشم کرده و من هنوز به یادشم
سلامتی اونی که جای پاش هنوز رو دلمه
سلامتی اونیکه درک نکرده ترکم کرد
به سلامتی عشق که تلخیش شیرین بود و شیرینیش تلخ.
به سلامتی خانواده که داشتنش یه بدبختیه و نداشتنش یکی دیگه
سلامتیه اونی که هر چی دورتر میشه عشقش موندنی تر میشه

به سلامتی دلم که واسه همه دل بود... اما واسه خودم خونآبه...
به سلامتی اونی که الان اینجا نشستم هیچ خبری ازش ندارم...
ولی گرمای یادش داره آتیش میزنه به این دل پاره پورم...
به سلامتی مخاطب خاصی که
ارزشش رو داره یه عمر تنها باشم ولی نذارم کسی جاشو بگیره




تمــــام غصـه هـــا را مـی خـورم  بـــه سـلامتـی داشتـن تــــــــــو
به سلامتی اونی که باید بفهمه... ولی نمیفهمه
به سلامتی غم که ازش نمیشه کم...

 


به سلامتی معرفت که مثل رفاقت فقط یه اسمه نه یه رسم...
سلامتی رفقایی که آتیش معرفتشون
جنگل بی معرفتا رو خاکستر کرده .
به سلامتی دوست که دوسش دارم.
به سلامتی خودش، خودم و خودت.
به سلامتی همه اونایی که توی قحطی محبت
ته قلبشون مثل ته نگاهشون بوی محبت داره !
به سلامتیه دو گل بهشت:یکی عشق و دیگری سرنوشت

سلامتیه اونایی که انقد شکستن...
که دیگه هیچ ارتفاعی براشون خطرناک نیست....

 

سلامتیه اونی که فکر میکنیم
تونستیم فراموشش کنیم
اما وقتی تنهاییم تو سکوت شب
میبینیم که چقدر دلمون هواشو کرده

 

سلامتیه اونایی که هیچ دردی ندارن
جز درد لاعلاج دوری...




به سلامتی خاطره های گذشته که تلاش کردی فراموش بشه
ای تو روحش که پیداش میشه و همه رو برات زنده میکنه

همیشه نمی شه زد به بی خیالی و گفت
تنها اومدم ٬تنها می رم...
یه وقت هایی ٬ شاید حتی برای ساعتی یا دقیقه ای ٬‌کم میاری !
دل وامانده ات یه نفر رو می خواد...
به سلامتی اون یه نفر که بیتابشی

 

میزنیم به سلامتیه همه اونایی که برامون کم نذاشتن
اگه هم گاهی گذاشتن یا میذارن برای خودمونه
به حرمت پیکم قسم گاهی وقتا لازمه برامون کم بذارن
چون به نفعمون هست خودمون نمیفهمیم

 


یه وقتای به خودم میگم واقعیتها را باید اونطور که هستن ببینم
نه اونطور که دوست دارم..........
باشه همین کارو میکنم.........
اما همه ی عالم میدونستن اگه بری میمیرم.......
پس یه ته پیک بریم بالا به سلامتیه واقعیتهای زندگیمون
که باهاشون روبرو شدیم و تا حالا نه اونا کم آوردن نه ما......

دوستای گلم یه پیک سلامتیتون..
یه نصیحت میخواستم از من داشته باشین...
هیچ وقت به آدما زیاد نزدیک نشین
آخه یهو میزنن رو ترمز...
آونوقت هم داغون میشین هم مقصرین...



 
هیچ چیز
بیشتر و بدتر
از این ،دل آدمو نمی سوزونه که
اطرافیانت بهت بگن
اگه
دوستت داشت
نمیرفت....!
به سلامتی اونی که دوستمون داشت ولی مجبور شد بره



 
دلم سیاه مستی میخواد
انقدر که همه نجابت و خجالت و وفاداری از یادم بره
نفهمم کیم؟
 کجام؟
با کیم؟
دلم فراموشی میخواد که حتی اسمم یادم نیاد.
این لحظه هم عالمی داره به سلامتیش

سلامتی اونایی که یادی از ما نمیکنن اما ما همیشه به یادشونیم...
 سلامتی همه بی معرفتهــــــــــــــــــــــــــــا...!؟



بسلامتیه دوستای خوب...
که مثل ستاره هان
درسته تو شبای ابری نمیبینیشون
ولی مطمئنی که هستن


به سلامتی تو که این مطلب رو میخونی وحس کردی که چی نوشتم


رفیق خوب پزشک زندگیست
تا آخرعمرمریضتم رفیق . . .سلامتی رفقای سیاه مشق

سلامتی همتون ، هیچ وقت تو دلتون غم نباشه
 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ◄╫ peyman mofeidfar ╫► تاريخ: سه شنبه 17 آبان 1391برچسب::به سلامتی , هرچه بادا باد , دل به دريا ميزنم , مي در شيشه , كوري چشم حسودان , هم پياله , تنهاي تنها ميزنم , پیک اول , چراغ سیاه مشق , سلامتیِ تویی که , عمیق , مال من نیستی , دوستت دارم , معرفت , مرام داری , دور باشی , مشروب , شیرین رهات میکنن , تلخی روزگار , تقلبی , با جنبه , خاطره , خاطر ه ا ی که درد شد , دلشون شکست , عشق , بدبختی , عشقش موندنی تر , خونآبه , مخاطب خاص , داشتـن تـو , به سلامتی غم , خاطره های گذشته , به سلامتی معرفت , جنگل بی معرفتا , خاکستر , به سلامتی دوست , قحطی محبت , دو گل بهشت , سرنوشت , خطرناک , آرامش , نفس , خاطره شد , بغض , کابوس , کابوس , کم میاری , فراموشش کنیم , سکوت شب , به حرمت پیکم قسم , مجبور شد بره , سیاه مست , نجابت , خجالت , وفاداری , اگه بری میمیرم , واقعیتهای زندگیمون , داغون , سلامتی همه بی معرفتهـا , دوستای خوب , حس کردی , رفیق خوب , پزشک زندگیست , سلامتی رفقای سیاه مشق , تو دلتون غم نباشه , سلامتی همتون ,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چي بگم به عشقم ؟!! به عشقي كه من عشقش نيستم !! به عشقي كه نميدونه عشق چيه!! به عشقي كه عاشقي رو به مسخره ميگيره !! به عشقي كه ميگه عاشق ها ديوانه اند !! اري ديوانه ام !! اگه ديوانه نبودم عاشق كسي كه عاشقم نيست نمي ماندم !!!! به وبلاگ من خوش امديد نظر يادتون نره دوستان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asmanekaghazi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com