◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

گيسوی سياهت چه شب بی سحری بود … چشم تو عجب قاصدک بد خبری بود ... گفتم که به عشق تو شوم زنده دريغا … تابوت مرا عشق تو ميخ دگری بود…

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


◄╫ شمع..!!!╫►

 

 

امشب هم با شمع گریستم،مثل خیلی از شبهای تار عمرم.

گریه ی امشب من برای شمع است که زبانش را بریده اند ولی زبان دلش را نه!

ای شمع امشب به پای سوختنت می نشینم و با تو هم آواز می شوم.

می خواهم به درد دلت که مثل دل من میسوزد گوش جان بسپارم.

ای شمع،هرگز کس را از دردت و رازت باخبر شده است؟

آبی بر آتشت افشانده است؟

ولی امشب من برای تو گریه می کنم.

من که سالها به جای چشم هر عاشقی گریه کرده ام و برای هر سوخته ای فریاد کشیده ام.

من هم مثل تو گریه ی بی شیون کرده ام.

اما...

نه مثل تو که صبح خاموش میشوی

من شب و روز در آتشم.

ای شمع قصه ی غصه ی تو را من می دانم.

بگو!

کدامین دل داغدار تو را گریانده است.

درد و داغ پروانه را با تو گفتند و آنقدر گریه کردی و سوختی.

ای شمع از راز دل من کسی آگاه نیست.

ای شمع من و تو شیوه ی گریستن را بلدیم و گریستن بی شیون را ما بنا کردیم.

ای شمع از آتش دلت من آگاهم

من که به جای چشم هر عاشقی گریه کرده ام

امشب من برای سوختنت گریستم ولی برای سوختن من

چشمی....

ای شمع چه راز و رمزها در دل داری که گریه میکنی.

برای ماتم خود هست یا ماتم پروانه؟

ای شمع ما هر دو افسانه ایم

بسوز که کار من و تو سوختن است

و

سوختن

و

سوختن

....

 

گرفته شده از وبلاگ روياي خيس به نويسندگي تبسم

گرفته شده از وبلاگ

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ◄╫ peyman mofeidfar ╫► تاريخ: یک شنبه 3 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چي بگم به عشقم ؟!! به عشقي كه من عشقش نيستم !! به عشقي كه نميدونه عشق چيه!! به عشقي كه عاشقي رو به مسخره ميگيره !! به عشقي كه ميگه عاشق ها ديوانه اند !! اري ديوانه ام !! اگه ديوانه نبودم عاشق كسي كه عاشقم نيست نمي ماندم !!!! به وبلاگ من خوش امديد نظر يادتون نره دوستان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asmanekaghazi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com