◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

گيسوی سياهت چه شب بی سحری بود … چشم تو عجب قاصدک بد خبری بود ... گفتم که به عشق تو شوم زنده دريغا … تابوت مرا عشق تو ميخ دگری بود…

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


◄╫ عطش فراموش ..!!!╫►

میان وسوسه های کودک درونم شیطنت با خیال تو هوس انگیز تر است !

مرا به عمق خواهشی میکشد که تا شکستن پنجره خیال تو دو قدم باقی ست !

به خط خطی مشق های عشق هر شبم می کشدو به نوشتن از نو سر خط !

به بوسه های پنهان با چشمهای بسته می کشاند و به قایم با شک با لحظه های تنها !


من چشم می گذارم مثل همه این سالها وآرزو می کنم قبل از یک دوسه همیشگی

پیدایم کنی ! به شوق دزدانه شکستن چینی خیال تو می کشاند وپنهان شدن میان

همه خاطره های ریز و درشتت می برد !


وقتی پشت سایه خیال تو قایم میشوم از همه دنیا بزرگتر م ! کودک درونم

این روز ها مرا به قلقک آرزوهایم می کشاند !مو های بافته عروسکم را باز می کنم

و بد قلقی می کند مثل این روز های تو ! موهایش را می کشم ! گریه می کند !

مثل این روز های من ! به ضرب بوسه های یک در میان من آرام میشود !

می دانم خوب می دانم این روز ها عروسکم تنهاست ! عروسکم شعر های

تکراری اش را از بر شده است شعر تازه می خواهد !


قلاب می گیری که من از آرزو هایم بالا بروم ! اما باز زمین می خورم می افتم وسط

تنهایی های یک نفر دیگر ! نصفه نیمه ! ناقص و خسته !


همیشه همه آرزو هایم در دستهای پوچ کسی جامانده است !


یک خانه با دودکش روشن همه چهار فصل سال ! و دستهای آدمهایی که به هم قلاب

 میشوند با نیش های تا بنا گوش باز اینها همه رویاهای نصف نیمه خوشبختی ام است !


بیا من را دوباره بخوان ! دوباره رنگ کن ! دیگرلازم نیست همه حواست به حواشی ام

باشد به اینکه از خط بیرون نزنم ! بگذار دور برم آبی و صور تی وسبز !

من هنوز به ریشه همه رنگها معتقدم ! من هنوز به چشمهایی که قصه های لالایی ام

را می داند معتقدم!

..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ◄╫ peyman mofeidfar ╫► تاريخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چي بگم به عشقم ؟!! به عشقي كه من عشقش نيستم !! به عشقي كه نميدونه عشق چيه!! به عشقي كه عاشقي رو به مسخره ميگيره !! به عشقي كه ميگه عاشق ها ديوانه اند !! اري ديوانه ام !! اگه ديوانه نبودم عاشق كسي كه عاشقم نيست نمي ماندم !!!! به وبلاگ من خوش امديد نظر يادتون نره دوستان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asmanekaghazi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com